fredag 30 januari 2009

Livet utan kamera

Jag skulle såå gärna lägga upp lite trevliga bilder, men min kamera har gått sönder. Det började med att den tog bilder lite långsammare än vanligt, sedan reagerade den inte varje gång man tryckte av, efter det stängde den av sig om man så mycket som rörde zoomen, och nu slutligen går den inte att knäppa bilder med alls. Dock ska sägas att det fortfarande går att titta på bilderna i kameran, de som är på minneskortet alltså!

Här kommer alltså lite sporadiska gamla bilder, sådant som fotats medan den fortfarande fungerade.

Rödhåriga jag på Credo, när vi var där olovandes. Minns du, Sofie?


Det här hittade jag precis och jag visste inte ens att jag fotades, än mindre att jag hade bilden. I Transtrand.


Lite blommor.


Skuggorna av Evelina, mig och Emelie R.

Mer en annan dag...

Inga kommentarer: