fredag 30 januari 2009

En arbetslös problem

Just nu sitter jag med två problem.
Det ena är att jag försöker få tag på arbetsgivare från förr för att ha lite schysta referenser och det andra att jag behöver köra lite för att hålla körandet igång nu när kortet är taget.
Problem nr. 1 har jag tampats med hela veckan. Ringer och ringer och ringer gör jag, men de är ena upptagna enar och inget svar (annat är telefonsvarare och receptionister) har jag fått så långt.
Problem nr. 2 är det tänkt att jag ska åtgärda imorgon då föräldrarna och morbror + fru ska in till stan för en kryssning till Mariehamn. (Ironiskt) Som om de aldrig varit där förr? (Mammas släkt är från Åland!)
I viket fall så blir det alltså en körning till stan och tillbaks så att jag får lite självförtroende bakom ratten och möjligen övning med gps:en.

1 kommentar:

Anonym sa...

En testkommentar av mig själv...