måndag 12 januari 2009

Under stilltjet

Medan jag varit bloggfrånvarande har följande hänt:

- Jag har installerat mig på nya jobbet Granngården Värmdö där jag kommer finnas varannan helg lite drygt
- Jag har övningskört med både föräldrar och skola
- Jag har sökt jobb och fixat provjobb för helgen
- Jag har varit (och är fortfarande till viss del) förkyld med följd: läkarbesök och medicinering (lite läkarens, lite min egen)
- Jag och mamma har pusslat klart second hand-pusslet som påbörjades för en månad sedan, det fattades 12 bitar
- Jag har promenerat i väder och vind
- Jag har varit på Nicklas och Lydias avtackningsmöte
- Jag har bakat
- Jag har sökt jobb och varit på en lyckad intervju idag
- Jag har kört upp och klarat det idag

and some more...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till den sista punkten! Härligt! Nu kan du kryssa i körkortsrutan också!

Sucat sa...

Minsann, minsann! Jag har redan fyllt i det på cv:t och hunnit skicka iväg ett ikväll :)
Dessutom kunde jag inflika det på arbetsintervjun idag ;)