tisdag 9 december 2008

Definition: jag

Jag har ju varit mer eller mindre aktiv i diverse communitys och ett tag var det helgon som gällde. Sidan för de lite alternativa: punk, ska, synth, hårdrockare o.d.
Så här har jag fyllt i faktadelen om mig på helgon.net:

Attityd: Pysslig och modig som få!
Sexuell läggning: Straight ...vad annars...
Civilstatus: Singel
Intressen: Konst/design och sedemera nypiercad!
Boende: Villa
Politik: Höger Ser mig omkring
Sexliv: Nej
Hår: Kort . Alltid för kort. Rött!
Dricker: Te och vatten
Musiksmak: Massor kräsen, kutar å stänger av radion!
Musikfavoriter: Blindside, Nirvana, Pearl Jam, Live, Laleh, Alanis, Nickleback, Goo Goo Dolls, RHCP, Foo Fighters, Blind Melon och lite till...


Kanske ska tilläggas att den senaste uppdateringen var 8 januari 2oo8...

Inga kommentarer: