söndag 30 december 2007

Liten lista: 2007

Här kommer en listen lista över det gångna året.
Årets...

Flipp: Alla nyupptagna kontakter med gamsla vänner. Mer energi borde ödslas på vänner!
Flopp: Regnet. Jag badade inte en enda gång under denna somma, och vart tusan tog alla underbar, knarrig julsnö vägen!?
Adjö: Klas och Olof: vi hann bara med ett halvår tillsammans på Credo, men jag hoppas vi håller kontakten :)
Garv: Credocitaten. Jag skriver upp typ 7-10 stycken i veckan, tänk vilken rolig klass jag har hamnat i! :)
Vinst: Mellandagsrean. Faktiskt. Jag tror mig ha gjort några riktiga kap under bara två dagar.
Förlust: Jobbet. Vart tog alla schysta lediga jobb vägen?
Trens 1: Converse. I alla former och färger, med och utan snören (kanske framför allt i Sydamerika). Jag ser fram emot det kommande året och vad det kan inbringa.
Album: Nirvanas Unplugged in New York. Ja, inte från detta år, men jag införskaffade den i år och det är en sjuukt bra platta.
Låt: Gammal för er, ny för mig. "Been a Son", också den med Nirvana.
Film: The Bourne Ultimatum, men även Stardust.
TV-serie: Heros. Mer superhjältar åt folket!
Infall: Kultur. Sjukt kul att dra med alla på Parkteatern som lite omväxling till stranden och filmkvällar.
Godis: Credogodis. Film en gång i veckan skapade chokladsug, och jag vet vad jag måste göra inför den nya terminen: sluta.
Upptäckt: Backpacking. Sydamerika är en otroligt bra kontinent att backpacka på, här finns allt: natur, strand, party, äventyr, kultur, ...
Trend 2: Facebook. Man bara var där. HELA TIDEN.


Tack för i år, och gott nytt :)

Inga kommentarer: